WBO започна разследване срещу Усик заради видеото от дансинга
Вчера от UFC официално обявиха продължаването на договора си с официалният спонсор на промоцията, марката бира Bud Light, като от сега нататък, всяка година ще има специално събитие, наречено "UFC: Battle on the Bayou", като първото е запланувано за 17-ти септември в Ню Орлиънс и ще се предава на живо по Spike TV.
"Първите три години партньорство между Bud Light и UFC бяха съсредоточени до голяма степен в повишаване информираността и аудиторията от хора, интересуващи се от ММА в спортни барове, ресторанти, както и във всички останали кътчета из страната, където се продава Bud Light", заяви Mark Wright, вицепрезидент по маркетинг на Anheuser-Busch, Inc. "След като UFC се прие от повече хора, сега вече ние искаме да привлечем още повече хора, предоставяйки им едно страхотно изживяване, което само Bud Light и UFC могат да организират. 'Battle on the Bayou' е първата и безпрецедентна стъпка в тази посока."
"Преди няколко години, договора за спонсорството на Bud Light, бе изключително важно събитие за нашата организация", заяви от своя страна Dana White, президент на UFC. "Изключително сме развълнувани, че ще продължим работата и партньорството си с Bud Light."