Майк Тайсън направи поредната голяма крачка извън ринга. Легендата на бокса обяви партньорство с френската марка за бойни спортове Venum чрез Instagram. Партньорството ще стане официално на 15 октомври 2025 г., когато ще бъдат публикувани повече подробности. Venum отговориха със собствена публикация, в която написаха:
„Всеки има план, докато не получи юмрук в лицето #venumtyson.“
Марката е официалният партньор на UFC от 2022 г. и наскоро удължи договора си до края на десетилетието. За Тайсън сделката с Venum бележи нова глава в растежа на бизнеса му. Неговата империя вече е оценена на 120 милиона долара, до голяма степен благодарение на марката му канабис Tyson 2.0.
Тази компания се разширява допълнително в Съединените щати и наскоро си партнира с Ohio Green Systems. Бизнес успехите на Тайсън са в ярък контраст с 2003 г., когато той обяви фалит. Оттогава той непрекъснато изгражда нов живот. Неговият подкаст „Hotboxin' with Mike Tyson“ генерира допълнителни приходи и глобално внимание, с участието на гости като Еминем и Тайсън Фюри.
Тайсън също така си сътрудничи с марки като Mr. Charlie's, BYLT Basics и Futurola. Това разнообразно инвестиционно портфолио го прави един от най-успешните бивши боксьори извън ринга днес.
Плановете му не спират дотук. Тайсън дори наскоро посочи, че би искал да живее в Амстердам и да вземе холандско гражданство, нещо, което изненада и развълнува феновете.
Това се вписва в по-широка картина, в която Тайсън все повече се свързва с Холандия. Той вече отвори магазин в Амстердам, който описва като най-красивия град в света. С този ход той подчертава колко важен е станал градът за него.